טכנולוגיות חדשות לתעשייה, שיטות חדשות

חרקי עץ ונייר

מזיקי עץ ונייר יכולים לגרום מוחלט הרס של רכוש

מוזאונים ואספי אמנות רגישים מאד למזיקים אילו

נגיעות בחרקי עץ מאובחנת מסימני הפעילות וחורי יציאה

טרמיטים אחד ממזיקי העץ העיקריים

חרקי עץ ונייר הם חרקי רכוש

חרקי עץ ונייר הם קבוצת מזיקים הכוללת: טרמיטים, אבקניות (ליקטוס), יקרוניות דגי כסף ומינים של וחיפושיות נוברות. הסימנים האופייניים לפגיעת חרקי עץ ונייר הם תעלות נבירה בעץ, סימני נסורת, אבקת עץ, חורים ונפיחויות. בעוד אנשים רבים נוטים להתייחס לסימנים אלו כאל תופעה כמקומית, קיימת סבירות גבוהה להתפשטות המזיקים בבית לחפצים נוספים וגרימת נזק רב. לפיכך, המעשה הנכון, עם הופעת סימני פגיעת חרקי עץ ונייר היא לפנות לחברת הדברה.

לכידה וניטור של עשי טקסטיל

מערכות ניטור לחרקי נייר וטכסטיל

אנו משתמשים במערכות ניטור חדישות לחרקי נייר וטקסטיל.

שימוש בבועות Co2

טכנולוגיות חדשות לטיפול בחרקי עץ ונייר

שימוש בבועות אנוקסייה טיפול ב – CO2 טיפול בנזקים הנגרמים לבגדים, רהיטים , שטיחים ומוצרי טקסטיל אחרים כנגד עש בונה הנרתיק ועש הטקסטיל.

השימוש החדשני בבועות יעודיות עם CO2 מאפשר טיפול יעיל ובטוח ללא חומרי הדברה אצלכם בבית.הטיפול כולל הכנסת כל הבגדים , שטחים, רהיטים, מזרנים וכל מוצר טקסטיל החשוד כנגוע לתוך הבועה האטומה לטיפול.

מערכת "בועות ירוקות" 

מערכת "בועות ירוקות" להדברה של חרקי עץ ונייר עושה שימוש במתקן ייחודי המשתמש בגז מסוג CO2 במקום בגזים רעילים. יעילות ההדברה אינה נפגמת אלא גוברת והתוצאה היא הדברה למלאה של החרקים על כל גלגוליהם כולל – ביצי החרקים, הגלמים, הזחלים והבוגרים. השימוש בגז מסוג CO2 במקום בגזים רעילים כמו בשיטות ההדברה המסורתיות, מבטיח שמירה על איכות הסביבה ומונע פגיעה בצמחים ובעלי החיים שבה וכמובן, בבני האדם.

חברת IPM עושה, לראשונה בישראל, שימוש במתקן נייד המאפשר הדברה ישירה על מוצרי עץ ונייר. המתקן פועל באמצעות שידור קרני מיקרו ישירות על החפץ הנגוע והדברת החרקים במקום הימצאותם. באמצעות השימוש המתקן ניתן לבצע הדברה ישירה על חפצים נגועים כגון: רהיטים, משקופים, רצפת פרקט ועוד. השימוש המתקן הוא יעיל, ממוקד והתוצאות מידיות. המתקן אינו עושה שימוש בגזים רעילים או מפרישם כתוצר לוואי ולכן הוא בטוח לגמרי לשימוש ואינו פוגע בסביבה.

פגיעת חרקי עץ ונייר היא, לעתים, פגיעה שנוח להתעלם ממנה מאחר ואינה משפיעה ישירות על בני האדם ובדרך כלל היקפה הראשוני קטן. עם זאת, במידה והתופעה לא תטופל כראוי, עלולים המזיקים להתרבות במהירות, להכות בעצמה רבה ולגרום לנזקים כבדים. לפיכך מומלץ ביותר לטפל בבעיה מיד כאשר מגלים אותה.

מזיקי עץ ונייר רבים פוגעים באזורים ובחפצים בהם נעשה שימוש יום יומי. שימוש בשיטות ההדברה המסורתיות, בהן נעשה שימוש בחומרי הדברה רעילים, עלול לפגוע בצמחים, בעלי החיים ובבני האדם החיים בסביבה זו. הדברה ירוקה היא פתרון המאפשר להיפטר מהמזיקים ללא פגיעה כלשהי בסביבה. חברת IPM היא המקצועית ביותר בישראל ועושה שימוש מערכת הדברה ירוקה איכותית המבטיחה תוצאות מעולות.

לחברת איתן עמיחי ניסיון רב במניעה וטיפול בחרקי עץ ונייר בשוק הפרטי והמוסדי.

פנה אלינו לתיאום ביקור 1800-877-777.

חרקים רלוונטיים

פסוקאים

דגי כסף

טרמיטים

טלפון חרום: עמוס לביא 054-303-8585

שעות פעילות המשרד: 08:00 – 16:00

      1-800-877-777 להזמנות

משרדים ראשיים:

האגוז 4, אזה"ת חבל מודיעין

ת.ד. 918 שוהם 6085001.

פקס: 077-345-5131

טל: 1800-877-777

שרותים

ג'וקים
פרעושים וקרציות
פשפשים
נמלים
עש
חרקי עץ
יתושים
ציפורים

תפריט נגישות